even een stukje dobberen - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu even een stukje dobberen - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu

even een stukje dobberen

Door: Daisy en Jacco

Blijf op de hoogte en volg Daisy

30 April 2007 | Australië, Airlie Beach

hallo nou eerst even dit er kunnen even geen fotos meer geplaatst worden want me camera is weg..

nou na het leuke tripje van vreeser eiland zijn we weer om hoog gecrost.
we zijn wederom weer opzoek gegaan naar werk in het plaatsje childers.
daar aangekomen werden we weer door gestuurd naar een ander gehucht waar we naar 1 of ander vaag wijf moesten om ons inteschrijven om manderijnen te plukken.
best dachten wij.maar na 1.5 dagen niks te hebben gehoord zijn we weer verder gegaan.want wachten dat doe je alleen op de bus..

dus toen wouden we via rockhampton naar waar we nu zijn rijden maar daar kwam nog iets tussen.
onze waterpomp was onder de auto uitgedondert.haha nee niet zo haha voor ons dan.
maar gelukkig waren we zo slim geweest om lid te worden van de wegen wacht en die helpt ons ook hier.
we zijn toen opgehaald en hebben 2 nachten moeten overnachten op het industrie terein.voordeel daarvan was dat we perse uiteten moesten.
ah wat erg....

nou aangekomen in airliebeach.
het is hier super.
er is hier van alles te doen en het uitgaans leven is hier ook super.we hebben nog niewe vrienden ontmoet.we zijn zelfs nog iemand tegen gekomen die we ook in kenia hebben ontmoet.

en bij aankomst hadden we ook besloten om te gaan varen hiero.
nou we zijn toch op een vette boot geweest.de whitsunday magic.
een superluxe boot met echt perfecte maaltijden een goed gevulde bar en een supermooie omgeving.
we zijn langs zowat alle eilanden aan de west kust geweest.en natuurlijk ook in de great barrier reef om een lange tijd te snorkellen.
we zijn net terug gekomen van drie nachten varen.maar ik kan helaas geen fotos plaatsen want die is gejat..

als we morgen werk vinden blijven we hier nog wat langer en anders rijden we weer door..

groetjes van ons en tot de volgende keer....