Fraser Island - Reisverslag uit Maryborough, Australië van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu Fraser Island - Reisverslag uit Maryborough, Australië van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu

Fraser Island

Door: Daisy en Jacco

Blijf op de hoogte en volg Daisy

18 April 2007 | Australië, Maryborough

Na onze harde zwoegen, hebben we besloten om 10 dagen weekend te houden en zijn we naar zo wat t mooiste plekje in Ozz gegaan; Fraser Island. T is alles in 1; bounty stranden, diepe regenwouden, grote zandduinen en veel wildlife! We hebben nog geeneens n kwart gezien, van wat er te zien valt, maar hebben wij zitten smullen daar!!! Als je geluk hebt (en je zit in t juiste jaargetijde) kan je er walvissen zien. Helaas zaten wij in t verkeerde jaargetijde... Je kan er ook haaien, dolfijnen en mantaroggen zien, maar dan moest je naar t noordelijkste punt rijden en dat kan ons Taragootje net niet aan! Maar verder heeft tie zich goed gehouden; we hebben naar 1 keer vastgezeten!!! Coureur Jacco R. en navigator Daisy v.H. hebben m overal (lees: bijna overal) prima doorheen geloodsd.
We hebben enorme leguanen gezien en (gelukkig) 1 enorme spin (ons allebei bijna n hartstilstand bezorgde), want we liepen bijna in zn web. En last but not least; DINGO'S!!!!! De foto s zetten we allemaal op internet, maar wederom geldt dezelfde regel: als t lukt.
Dat was t weer voor deze keer. Op naar t volgend avontuur!!!!

Dikke vette kus, Jacco en Daisy

Daisy

Hallo, hier onze weblog. Hier kun je al onze verhalen en avonturen lezen! Heel veel plezier en vergeet geen berichtje achter te laten als je weggaat!!!! Groetjes Daisy en Jacco