Fraser Island - Reisverslag uit Maryborough, Australië van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu Fraser Island - Reisverslag uit Maryborough, Australië van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu

Fraser Island

Door: Daisy en Jacco

Blijf op de hoogte en volg Daisy

18 April 2007 | Australië, Maryborough

Na onze harde zwoegen, hebben we besloten om 10 dagen weekend te houden en zijn we naar zo wat t mooiste plekje in Ozz gegaan; Fraser Island. T is alles in 1; bounty stranden, diepe regenwouden, grote zandduinen en veel wildlife! We hebben nog geeneens n kwart gezien, van wat er te zien valt, maar hebben wij zitten smullen daar!!! Als je geluk hebt (en je zit in t juiste jaargetijde) kan je er walvissen zien. Helaas zaten wij in t verkeerde jaargetijde... Je kan er ook haaien, dolfijnen en mantaroggen zien, maar dan moest je naar t noordelijkste punt rijden en dat kan ons Taragootje net niet aan! Maar verder heeft tie zich goed gehouden; we hebben naar 1 keer vastgezeten!!! Coureur Jacco R. en navigator Daisy v.H. hebben m overal (lees: bijna overal) prima doorheen geloodsd.
We hebben enorme leguanen gezien en (gelukkig) 1 enorme spin (ons allebei bijna n hartstilstand bezorgde), want we liepen bijna in zn web. En last but not least; DINGO'S!!!!! De foto s zetten we allemaal op internet, maar wederom geldt dezelfde regel: als t lukt.
Dat was t weer voor deze keer. Op naar t volgend avontuur!!!!