waarom werken? - Reisverslag uit Toowoomba, Australië van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu waarom werken? - Reisverslag uit Toowoomba, Australië van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu

waarom werken?

Door: Daisy en Jacco

Blijf op de hoogte en volg Daisy

14 April 2007 | Australië, Toowoomba

waarom werken om dat we dachten iets bij te verdienen.
we waren op zoek naar een job op een boerderij een beetje met vee werken en stront scheppen en zo.
maar dat was er niet toen hadden ze wat voor ons gevonden en dat was olijf boom knippen.
waarom niet dachten we.
maar de kerel waar we voor moesten werken vonden we gelijk al wat vaag. uiteindelijk hadden we gelijk want we verdienden eerst 15 dollar per uur en dat is best maar hij trok er nog van alles van af en hielden uiteindelijk nog net geen 9 dollar over voor de hele dag in de brandende zon op je knieen olijf bomen te staan rossen. na dat een dag te doen ben je echt kapot. na 4 dagen te hebben geploetert en gebulderd hebben we ontslag genomen bij die eikel! oja daisy mocht na 2 dagen de hele dag op een quad rijden en ik lag daar op me knietjes te verroten in de zon. maar we hebben ook veel gelachen op en na het werk..

we hebben ook nog kortsluiting gehad met onze superbus.
er was een electriciteitskabel op de uitlaat gekomen en was helemaal door gebrand.
gelukkig hebben we het zelf op kunnen lossen en konden we weer door tuffen..

we zijn nu weer op weg naar het noorden en gaan weer op zoek naar een ander geweldig baantje.

nou is even kijken of we weer wat nieuwe fotos kunnen plaatsen.
aja rechts in het veld kunnen jullie je aan melden dus doe dat nu eens ook peter vos en vincent stelletje lamballen!!!

gegroet en geniet van het lekkere weer daar
Jacco en Daisy