Weer een week verder!!! - Reisverslag uit Nelson Bay, Australië van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu Weer een week verder!!! - Reisverslag uit Nelson Bay, Australië van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu

Weer een week verder!!!

Door: Daisy en Jacco

Blijf op de hoogte en volg Daisy

30 Maart 2007 | Australië, Nelson Bay

Hallo iedereen!!!

Inderdaad weer een week verder!!! Na een paar bruisende dagen in Sydney, waar we bankzaken e.d. hebben afgehandeld, zijn we verder getrokken naar het noorden. In ons mooie nieuwe vijftienhandse campertje! Ons scheurmonster Toyota Tarago 4WD. Gelijk de eerste dag startte ons scheurmonstertje niet meer (zal je ook altijd zien...). $300 later zaten we weer on the road, op naar Nelson Bay. Want daar kan je dolfijnen zien. En vandaag tijdens onze strandwandeling/klimtocht hebben we ze gezien!!!! Daarna zijn we verder gegaan met ons scheurmonstertje te pimpen, want we willen hem met winst verkopen! Dus we hebben bij een autodealer allemaal losse onderdelen gekocht (voor $10!), we gaan de bumper opnieuw verven, Jacco heeft een mooi keukenmeubel achterin de auto gemaakt, we hebben een nieuw matras gekocht, stof gekocht voor gordijnen (die we met de hand gaan maken...), een nieuwe autoradio gekocht en geinstalleerd enzovoort enzovoort!
Al bij al gaat het prima hier en we vermaken ons opperbest. Als het morgen een beetje goed weer is, gaan we met onze nieuwe Australische 'mates' vissen op de oceaan! En over een paar dagen hebben we werk op een olijf boomgaard. Dan moeten we olijfbomen knippen. We weten nog niet wat dat betekent, alleen dat het hard werken is, 7 dagen p/w en 9 uur p/d... Oeiii, dat wordt weer even wennen... Nou, dat was het weer voor vandaag. We gaan dadelijk proberen de foto's er op te zetten, maar als het niet lukt; hebben jullie pech!

Dikke vette kus van ons beiden; arrivederci!!