We zijn er dan eindelijk!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu We zijn er dan eindelijk!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu

We zijn er dan eindelijk!!!!

Door: Daisy en Jacco

Blijf op de hoogte en volg Daisy

20 Maart 2007 | Australië, Sydney

Hallo iedereen!!!

En eindelijk; na een reis waar van alles tegen zat (vertragingen, daardoor bijna onze aansluiting gemist, problemen met landen, een omweg en vervolgens mijn bagage kwijt...), zijn we aangekomen in Australie!!! Jeeeeeeeee!!!! We zijn alleen ontzettend gaar. Het is hier nu 23.30, maar omdat we al heel vroeg in slaap zijn gevallen, zijn we nu 'zo fit als een hoentje'... Ahum... We zijn wakker. Bij jullie is het nu 14.30, mochten jullie willen weten wat het tijdsverschil is. Nou, dit was het weer voor zover. We hebben nu nog te weinig beleefd om uitgebreid verslag te doen. Hopelijk hebben we de volgende keer meer spannende info!!!

Dikke vette kus vanuit de andere kant van de wereld, Daisy en Jacco

Daisy

Hallo, hier onze weblog. Hier kun je al onze verhalen en avonturen lezen! Heel veel plezier en vergeet geen berichtje achter te laten als je weggaat!!!! Groetjes Daisy en Jacco