Highway to hell - Reisverslag uit Nosara, Costa Rica van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu Highway to hell - Reisverslag uit Nosara, Costa Rica van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu

Highway to hell

Door: Jacco

Blijf op de hoogte en volg Daisy

30 Januari 2014 | Costa Rica, Nosara

Goede morge wat een roar land. Waar waren we.
In San José zijn we de weg kwijt geraakt op zoek naar een grote shopping mall.
Aan zo veel gringo's de weg gevraagd maar naar een paar uur
riejuh kwamen we er achter dat ze het verschil niet wisten tussen
links en links.
Toch de winkels gevonden naar dos x spook te hebben gereden.
In de boeken winkel die we eindelijk vonden hebben we de zo hard nodige wegenkaart kunnen scoren.
Even een kleine uitleg over de wegen hier: borden of doorgaand verkeer kennen ze niet. Das toch gek.

Naar San Jose richting een natuurpark gecrost met onze
Vette 4x4 karretje echt een top ding. ( wat je uiteindelijk heb verzekert blijft altijd wazig net als in Nederland)
Onderweg zijn we bij een brug gestopt en en bij de brug lagen vet veel grote krokodillen te wachten op een lekker stukje vlees echt heul gaaf om te zien.
In het mooie jungle park lekker weze wandelen en heel veel
Mooie vogels gezien gieren een toekan en wat mooi klein gespuis.
Daarna ff naar het strand gereden en heul geul van die rooie schreeuwende ara's op een takkie gezien.
Van daar zijn we langs de golf van Nicoya dat ligt een beetje
Zuid west, richting puntarenas gereden om daar te over nachten.
Dat is het dorpje waar je de pont kunt pakken en de golf van Nicoya kunt oversteken.
Daar na een paar uur rijden aangekomen en volverbazing om
Ons heen keken hadden we al gauw besloten dat dit niet echt
Een plek wad voor twee net verse bleue toeristjes in een
Splinter nieuwe auto tussen deze piraten. Leuk om te zien
Maar nog leuker om te gaan. Juist.
De pontrit was zeer mooi maar de zo'n ging al snel onder en we moesten gauw een plekke vinden om te slapen.
Na lekker gekletst te hebben met wat Canadezen zijn we gaan
Rijden in het o zo donkere Costa Rica.
Na een uurtje rijden en wat in elkaar gezakte hotels te hebben
Gezien. Zijn we er maar een ingegaan want veel beter werd het niet. Ah zielige ons.
Na heerlijk te hebben geslapen in Tambor en na een heerlijk ontbijt,
Zijn we naar een waterval gelopen in montezuma en daar heerlijk gezwommen en gedoken.
Ff heerlijk geluncht aan de zee en de auto gepakt richting Nosara
Om daar ff lekker 2 dagen heerlijk te chillen in het prachtiche hotel Bella villa mar. Het er heen rijden was maar 80 km maar
Hebben er 5 uur over gedaan. Door heuvels en rivieren gereden en ontelbare keren op T-splitsingen gestaan waar we moesten gokken welke kant we op moesten. De trip was hilarisch maar mooi. Uiteindelijk na veel gevraag en gebarentaal toch aangekomen, moe maar voldaan, op een schitterend plekje.
Van hieruit zullen we vandaag richting de vulkaan te crossen en hopen heelhuids aan te komen!
Groetjes en we love you!! DJ

• 31 Januari 2014 - 09:01

Heidi Doorakkers:

Wat zijn jullie toch een stoer stel...
    Leuk om jullie belevenissen te lezen,ben benieuwd naar de foto's.
    Geniet van al het moois en van elkaar...
    Dikke kus...x

• 04 Februari 2014 - 10:25

Ron Schoonderbeek:

Ja hallo allebei ikqben binnen kanqde foto's kijken van de krokodillen en de banditoos