De laatste daagjes voor onze trip!! - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu De laatste daagjes voor onze trip!! - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Daisy Harenberg - WaarBenJij.nu

De laatste daagjes voor onze trip!!

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

23 Januari 2014 | Nederland, Nijkerk

Ja, de laatste dagen voor onze trip zijn we druk druk druk... Ons werk houdt ons nog het meest van de straat, maar ook s avonds hebben we niets te klagen! Nog een wasje draaien, koffer en backpack pakken, bankzaken en onze reisdocumenten regelen en ordenen... Het huis moet half op zijn kop gezet worden, want terwijl wij op avontuur zijn, zijn de schilders druk bezig ons huis nog mooier te maken!! De honden zijn weggebracht; zij gaan 3 weken logeren bij 'Opa en Oma'..

Maar ver in ons achterhoofd zit Costa Rica al te lonken!! Met een temperatuur van gemiddeld 26 graden en vrijwel geen neerslag, is het van januari tot en met maart de meest ideale tijd om dit land te bezoeken. We hebben 3 weken de tijd om dit vrij kleine land te ontdekken, maar desalniettemin moeten keuzes gemaakt worden. We kunnen niet overal heen!! De Lonely Planet in the pocket, ik noteer Floortje Dessings favo bestemming in Costa Rica en heb nog het een en ander gegoogled. Uitzoeken waarheen en wanneer we gaan, ga ik doen in de 20 uur reistijd die we hebben om van Schiphol Amsterdam naar San José te Costa Rica te komen...

Pff, over enkele dagen schijnt de zon op ons gezichtje en hoeven we 3 weken nergens aan te denken, alleen aan elkaar!! ;-)

• 23 Januari 2014 - 16:49

Ria Doorakkers:

hallo luitjes
    wij wensen jullie een leuke vakantie
    en goed uitkijken voor zakkenrollers.
    geniet ervan
    gr.tante Ria en ome Ad

• 24 Januari 2014 - 13:15

Ans Von Harenberg:

Hey Dais en Jacco!
    Drie weken Costa Rica, wat HEERLIJK!!! geniet ervan.. en we gaan jullie natuurlijk volgen!
    Groetjes
    Ans en Rob

• 24 Januari 2014 - 20:04

Jessy:

Lieve Dees en Jacco!!!
    Heeeeel veel plezier in CR!!
    En niet al te coole verhalen posten, dan worden we veel te jaloers ;-)
    Have fun!!!!

Dikke kus, ook van Luuk! :-)

• 26 Januari 2014 - 15:03

Daisy Von Harenberg:

Hallo lieve tante Ria, tante Ans en Jessy! Wat leuk dat jullie de eerste reacties hebben gestuurd!!! Bedankt!! Dikke x